Seluar Ketat Nampak Bonjolan Zizan Razak Minta Maaf

Malaysiana – Seperti Zizan Razak, Abang Nara pun suka memakai seluar ketat. Jeans Abang Nara kebanyakannya ‘skinny’ & ‘slim fit’. Bukan apa, perasaan ‘macho’ sikit bila pakai ketat-ketat nie (padahal lemak je lebih kat peha Abang Nara).

Namun apabila Zizan yg mengacara konsert pertama AF2014 muncul dgn memakai seluar ketat sehingga ternampak bonjolan di tempat yg tak sepatutnya, memang kecoh dibuatnya. Terkejut semua orang yg menonton.
zizan razak

Memberi penerangan, Zizan memaklumkan perkara tersebut berada di luar kawalannya. Seluar itu telah pun ditempah mengikut saiznya namun apabila dipakai, terketat pula di bahagian itu. Kata Zizan:-

Ini memang kelakar, tapi nak buat macam mana benda di luar kawalan saya. Saya tak tahu macam mana nak jelaskan hal ini. Ia adalah seluar tajaan & ukuran sudah dibuat awal-awal lagi mengikut saiz saya.

Cuma tak sangka pula bila sudah pakai nampak sendat & ketat di bahagian itu. Saya minta maaflah pda mana-mana pihak yg terganggu. Ia memang tak disengajakan.

Ada yg tegur ketika program itu tapi saya tak marh pun. Nak buat macam mana sebab satu seluar saja yg disediakan. Nak tukar seluar mana pula?

Benda pun dah jadi tak boleh nak buat apa dah, tapi utk minggu depan saya akan lbih peka & hati-hatilah.

Cuma memang saya tak sedar dr awal lagi sebab banyak aspek lain kena fokus pda malam itu termasuk skrip & kandungan program.zizan razak

Tak apa lah Zizan. Cuma minggu ini harap boleh bawak 2,3 helai seluar ‘spare’. Kalau seluar pertama ketat, boleh terus tukar seluar kedua & seterusnya. & jangan lupa suruh Faizal Ismail periksa dulu sama ada seluar tersebut terlalu ketat atau okay sbelum naik ke atas pentas utk mengacara Akademi Fantasia 2014. Kang tak pasal-pasal kang terkejut lagi para penonton

Seluar Ketat Nampak Bonjolan Zizan Razak Minta Maaf | sentot | 4.5