Foto Lama Putri Aisah Nampak Peha

...Aishah mengenakan baju ketat & berseluar pendek sehingga menampakkan sebahagian besar kedua-dua belah pahanya. Menurut Puteri Aishah, foto tersebut adalah foto lama & ia diambil sekitar tahun lalu sebelum beliau...

Semakan Kad Pengenalan Diri MyPR/MyKad/MyKAS Online di JPN

...pengenalan MyPR atau MyKAS. Bagi tujuan penyemakan status permohonan kad pengenalan, laman web khas atau portal khas telah disediakan oleh Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) @ www.jpn.gov.my.Semakan Kad Pengenalan MyKad, MyPR...

Pasangan kekasih sekampung sewa motel lepas rindu

...Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) pagi tadi. Namun keadaan dlm bilik berlainan apabila pakaian & jg makanan kelihatan seperti kedua-duanya sudah menetap di situ agak lama. Malah...

Sharifah Sakinah Muat Naik Foto Cium Mulut Bersama Suami Di Instagram

...memang malas nak layan isu-isu macam ni, gambar itu pun saya tak ‘delete’. Lama-lama nanti mereka senyaplah tu. Kadang-kadang memang kita tak boleh layan komen mereka yang senantiasa merasakan diri...

SPA8i Semakan Keputusan Temuduga SPA 2017

...– Sijil-sijil lain yg ada kaitan dgn jawatan seperti Sijil Pendaftaran Penuh dgn Lembaga Ikhtisas atau kelulusan-kelulusan lain; – Sijil kegiatan luar (Asal Sahaja) – Sijil Pendaftaran Calon Kurang Upaya/Surat...

Syarat Kelayakan Permohonan BR1M 2017

...kelayakan dengan agensi / sumber lain adalah tertakluk pada ketetapan Kementerian Kewangan Malaysia. Penerima Baucar Buku 1Malaysia (BB1M) TIDAK LAYAK untuk memohon BR1M 2017. Pendaftaran untuk permohonan baru dan kemaskini...

3 Foto Seksi Azharina Azhar Nampak Peha Pula Tersebar

...itu tidak bertahan lama apabila mereka disahkan bercerai pada 2008. Mungkinkah Azharina bakal membuat comeback dlm bidang nyanyian kerana suaranya memang mampu membuat bulu roma kita terangkat apabila apabila mendengarnya...

Robot ‘Degil’ Yang Sudah Dua Kali Melarikan Diri dari Makmal Ditahan Polis Dalam Perhimpunan Politik

...menyebabkan jalan-jalan utama menjadi sesak selepas robotic itu kehabisan bateri & terdampar di tengah-tengah laluan kenderaan. Kesesakan itu dikatakan berlaku selama lebih sejam sebelum robotic tersebut dialihkan. Promobot itu adalah...

Ini Dia Tempat Menarik Di janda Baik

tempat menarik di janda baik

...maka dok lar melangut kat luar whereas charging the cellphone…kalo dibiarkan sendirian, nanti tinggal charger jar plak 😀 Sebenarnya dah lama nak datang ke Janda Baik ni, cuma ragu-ragu tentang...

Semakan Keputusan E Pangkat Urusan Naik Pangkat Online

...e keputusan ini adalah untuk mencipta Khas promosi petisyen semakan telah dibuat melalui ePangkat. Jika promosi sebelumnya hal ehwal proses mengambil masa yang sangat lama untuk diketahui tetapi adalah tidak...