Foto Lama Putri Aisah Nampak Peha

...Aishah mengenakan baju ketat & berseluar pendek sehingga menampakkan sebahagian besar kedua-dua belah pahanya. Menurut Puteri Aishah, foto tersebut adalah foto lama & ia diambil sekitar tahun lalu sebelum beliau...

Pasangan Kekasih Sekampung Sewa Motel Lepas Rindu

...Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) pagi tadi. Namun keadaan dlm bilik berlainan apabila pakaian & jg makanan kelihatan seperti kedua-duanya sudah menetap di situ agak lama. Malah...

Sharifah Sakinah Muat Naik Foto Cium Mulut Bersama Suami Di Instagram

...memang malas nak layan isu-isu macam ni, gambar itu pun saya tak ‘delete’. Lama-lama nanti mereka senyaplah tu. Kadang-kadang memang kita tak boleh layan komen mereka yang senantiasa merasakan diri...

3 Foto Seksi Azharina Azhar Nampak Peha Pula Tersebar

...itu tidak bertahan lama apabila mereka disahkan bercerai pada 2008. Mungkinkah Azharina bakal membuat comeback dlm bidang nyanyian kerana suaranya memang mampu membuat bulu roma kita terangkat apabila apabila mendengarnya...

Robot ‘Degil’ Yang Sudah Dua Kali Melarikan Diri Dari Makmal Ditahan Polis Dalam Perhimpunan Politik

...menyebabkan jalan-jalan utama menjadi sesak selepas robotic itu kehabisan bateri & terdampar di tengah-tengah laluan kenderaan. Kesesakan itu dikatakan berlaku selama lebih sejam sebelum robotic tersebut dialihkan. Promobot itu adalah...

Ini Dia Tempat Menarik Di Janda Baik

tempat menarik di janda baik

...maka dok lar melangut kat luar whereas charging the cellphone…kalo dibiarkan sendirian, nanti tinggal charger jar plak 😀 Sebenarnya dah lama nak datang ke Janda Baik ni, cuma ragu-ragu tentang...

Semakan Keputusan E Pangkat Urusan Naik Pangkat Online

...e keputusan ini adalah untuk mencipta Khas promosi petisyen semakan telah dibuat melalui ePangkat. Jika promosi sebelumnya hal ehwal proses mengambil masa yang sangat lama untuk diketahui tetapi adalah tidak...

7 Foto Zara Zya Curi Perhatian Melalui Love You Mr. ARrogant

...Suria, three Janji, Enigma, Wasiat Huda, Barat Ke Timur, Kisah Benar, Kudrat, Janji Kita, Suaramu, Kenduri Sakan & Bujang Sepah Lalali Tamplom. Seperti Azlee, Zara jg sudah lama dlm bidang...

2 Foto Wajah Terbaru Jihan Muse Bikin Korang Terkejut Besar

...menyembunyikan kisah percintaan mereka dgn baik daripada pengetahuan media mahupun peminat. Jihan mula mencuri tumpuan apabila sering muncul bersama Hariz di majlis-majlis anugerah namun menurut pelawak ini, dia sudah lama...

Bayi 16 Bulan Maut Terjerut Tali Puting Susu

...perasan leher anaknya terjerut tidak lama selepas pulang dr mengambil anaknya yg lain dr sekolah. Paling menyedihkan, dia tidak berada di tempat kjdian ketika kjdian itu berlaku sehingga menyebabkan anaknya...